Reklamacje

 


Wszystkie zakupione u nas produkty są nowe, wolne od wad i posiadają gwarancję.

 


 

 

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek niezgodności dostarczonych rzeczy z umową, Klient ma prawo do złożenia  reklamacji.  

 

 

Reklamacje składamy elektronicznie pod adresem sklep@market-fachowiec.pl

Bądź drogą pisemną na adres:

Market Fachowiec

ul. Armii Krajowej 3

17-200 Hajnówka

 

Do reklamowanego towaru należy dołączyć dokument gwarancyjny, dowód zakupu lub potwierdzenie przyjęcia zamówienia do realizacji. W przypadku ich braku, Sprzedającydopuszcza złożenie reklamacji, o ile zostanie potwierdzony jego zakup.

 

Sprzedający rozpatruje reklamację Klienta w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.

 

W przypadku sporu wynikającego z zawartej pomiędzy Klientem, a Sprzedającym umowy, Klient ma prawo zgłoszenia swoich zastrzeżeń właściwemu Rzecznikowi Praw Konsumentów celem polubownego rozstrzygnięcia sporu.  

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl