Regulamin reklamacji
REGULAMIN ROZPATRYWANIA REKLAMACJI
ZŁOŻONYCH PRZEZ KONSUMENTÓW W MARKET FACHOWIEC
§ 1
Niniejszy Regulamin dotyczy rozpatrywania roszczeń z tytułu rękojmi lub gwarancji na towar zakupiony w MARKET FACHOWIEC (Przedsiębiorstwo Usług Komunalnych sp. z o.o., ul. Łowcza 4, 17-200 Hajnówka), powstałych wyłącznie z przyczyn tkwiących w sprzedanym towarze.
§ 2
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od momentu dostarczenia towaru do PUK sp. z o.o..
§ 3
Reklamowane produkty dostarczane są do Działu Reklamacji, który mieści się w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 3 17-200 Hajnówka Market Fachowiec
§ 4
1. Przed zgłoszeniem reklamacji Kupujący powinien:
- w sposób jasny i czytelny wypełnić wszystkie pola formularza protokołu reklamacyjnego, który może pobrać ze strony: http://www.market-fachowiec.pl lub uzyskać w sklepie stacjonarnym w Hajnówce przy ul. Armii Krajowej 3 17-200 Hajnówka Market Fachowiec
- dołączyć do reklamowanego towaru wypełniony prawidłowo protokół reklamacyjny lub przesłać go na adres elektroniczny: reklamacje-online@market-fachowiec.pl
- załączyć do reklamowanego towaru prawidłowo wypełnioną i podpisaną przez Kupującego kartę gwarancyjną oraz dowód zakupu,
- załączyć do reklamowanego towaru, o ile to możliwe, zdjęcia testowe potwierdzające jego wadliwość,
- wyczyścić towary zabrudzone przez siebie celem umożliwienia PUK Sp. z o.o. szybkiego i prawidłowego rozpatrzenia reklamacji,
2. Po złożeniu reklamacji, Kupujący powinien uzyskać w Dziale Reklamacji lub w sklepie nadany numer reklamacji.
§ 5
Dział Reklamacji każdorazowo sprawdza dostarczone, reklamowane towary z danymi zawartymi w protokole reklamacyjnym, o którym mowa w § 4.
§ 6
Dział Reklamacji każdorazowo testuje nadesłany towar w celu potwierdzenia zasadności zgłaszanej wady.
§ 7
1. Reklamacji podlegają tylko takie wady towarów, które tkwiły w sprzedanej rzeczy w chwili jej sprzedaży.
2. Reklamacji nie podlegają w szczególności:
- towary zakupione u innego dostawcy, niż PUK Sp. z o.o.,
- towary, których dowód zakupu i karta gwarancyjna nie są tożsame,
- towary, dla których okres gwarancji minął,
- towary uszkodzone mechanicznie, zawilgocone, narażone na działanie środków chemicznych,
- towary lub ich części zużyte lub zniszczone w wyniku normalnej eksploatacji towarów, zgodnej z instrukcją obsługi ( np. zarysowania obudowy, naturalne zużycie baterii),
- towary eksploatowane w sposób nieprawidłowy, w wyniku czego dokonano ich zanieczyszczenia, niewłaściwej instalacji (niezgodnie z instrukcją obsługi),
- towary, które były użytkowane niezgodnie z przeznaczeniem,
§ 8
1. W przypadku stwierdzenia braku odpowiedzialności za powstałą w towarze wadę, Kupujący jest informowany o uznaniu reklamacji za niezasadną w terminie określonym w § 3 niniejszego Regulaminu.
2. W przypadku możliwości naprawy wady występujacej w towarze, dla którego uznano reklamację za niezasadną, Kupujący ma prawo zlecić PUK Sp. z o.o. lub producentowi towaru odpłatną naprawę występującej usterki. W takiej sytuacji Kupujący zobowiązany jest do potwierdzenia zlecenia wykonania odpłatnej naprawy wady oraz do zapłaty wynikających z naprawy kosztów w wysokości określonej przez PUK Sp. z o.o. lub przez producenta.
§ 9
PUK Sp. z o.o. nie przyjmuje paczek wysyłanych za pobraniem.
§ 10
Kupujący zobowiązany jest odebrać naprawiony towar, w terminie 14 dni od daty poinformowania go o naprawie towaru.
§11
W razie wszelkich pytań i wątpliwości dotyczących rozpatrywania reklamacji należy skontaktować się z Działem Reklamacji pod nr tel.: 607587134 e-mail: reklamacje-online@market-fachowiec.pl
§12
W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie, zastosowanie mają powszechnie obowiązujące przepisy prawa.